掃呢頁CODE去手機

2019年8月26日 星期一

吳啟明:「錢」途未卜!藝人點拆呢? __,吳啟明,

共勉之啦!自6月反修例風波開始至今,港九多區受到連串示威及暴力衝擊影響,餐飲業營業額大跌,叫苦連天!林子善共度難關藝人林子善開茶餐廳已六年,分店遍布灣 ...


共勉之自6月反修例風波開始至今,港九多區受到連串示威及暴力衝擊影響,餐飲業營業額大跌,叫苦連天!林子善共度難關藝人林子善開茶餐廳已六年,分店遍布灣 ...


共勉之


自6月反修例風波開始至今,港九多區受到連串示威及暴力衝擊影響,餐飲業營業額大跌,叫苦連天!

林子善共度難關

藝人林子善開茶餐廳已六年,分店遍布灣仔、天后、鰂魚涌、大坑與上環,面對遊行示威影響餐飲業生意大跌的苦況,但子善積極面對,昨日受訪時說:「影響一定有但作為香港人,香港受傷我哋一定要共度難關,唔好講埋晒啲衰嘢,我哋要加油!香港人一起加油!」

李美琪靠做熟客

家人在元朗經營粉麵店多年的藝人李美琪,指遊行令「自由行」遊客人數減少,幸好做熟客生意為主,收入尚可維持:「我哋主要靠一家人去做,所以慳番人工。」早前曾計劃開童裝店的她,表示仍會繼續進行,但會減慢進度:「睇吓9月氣氛點先,依家暫時做住網店先,生意穩定就會開實體店。」

莊思敏擱置開舖

藝人莊思敏在尖沙咀開設食肆,坦言生意受到遊行示威影響而下跌三至四成:「我間食店喺商場入面,如果有遊行示威,商場就會落閘,所以唔多唔少有影響,加上我哋做好多遊客生意,依家遊客真係少咗!我都有同業主商量減租,但業主話愛莫能助!只能夠做好自己。」坦言曾計劃再開舖,現要暫時擱置。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!