掃呢頁CODE去手機

2019年8月18日 星期日

鐵漢柔情男女有別 __,

鐵漢柔情男女有別

鐵漢柔情男女有別鐵漢柔情,每當談到「前世情人」囡囡任晴佳(Ella),任達華溫柔的目光令人軟化!細心體貼的他對家人如是,對工作亦如是。他說:「今次接拍 ...


鐵漢柔情,每當談到「前世情人」囡囡任晴佳(Ella),任達華溫柔的目光令人軟化!

細心體貼的他對家人如是,對工作亦如是。他說:「今次接拍《小Q》,知道要同導盲犬合作,我就問工作人員,揀中嘅狗係仔定係女,佢哋覺得我問嚟做乜,我覺得好有關係,例如最尾嗰場戲講我送別佢,如果係狗仔嘅話,我會豪氣啲講:「你攰嘞,收工嘞!」但狗女嘅話,我要傷感啲、溫柔啲。依家出嚟嘅效果好好,好多人話催淚!」

他直言因為今次受傷,搞到Ella與媽媽琦琦到夏威夷度假的計劃告吹:「所以我好番之後,一定會一家人再去玩一次,希望可以盡快」




鍾意就快D Share啦!