掃呢頁CODE去手機

2019年8月18日 星期日

【娛樂人物】妹仔好過主人婆 孫慧雪 __,孫慧雪,

上月書展推出的散文集《那個願沒有圓》,孫慧雪有甚麼願未圓?「想有人認同我係一個演員,有多啲戲可以做」
上月書展推出的散文集《那個願沒有圓》,孫慧雪有甚麼願未圓?「想有人認同我係一個演員,有多啲戲可以做啦!」上個月書展曲終人散,今年的寫真焦點落在美魔女如 ...


上月書展推出的散文集《那個願沒有圓》,孫慧雪有甚麼願未圓?「想有人認同我係一個演員,有多啲戲可以做」上個月書展曲終人散,今年的寫真焦點落在美魔女如 ...


上個月書展曲終人散,今年的寫真焦點落在美魔女如羅霖、溫碧霞身上,當年一班𡃁模在書展波濤洶湧的場面已成歷史,不過,還有一個被封宅男女神的繼續有書出,仲要打孖出兩本的孫慧雪。

由《美女廚房》的「助手妹」、世界盃的「世界妹」再到《一擲千金》的「千金妹」,阿雪孫慧雪可說是妹仔出身的代言人。一日妹仔一世做妹仔,難得阿雪自得其樂,「我真係太開心,我做妹仔嗰陣都係猛咁睇人(喺旁邊)做戲囉!」

孫慧雪自認臉皮薄,不敢日日走上監製房敲門𢱑機會的她,入行13年以來,去年的《三個女人一個「因」》已是她最重戲份的一套劇,不過伯樂監製潘嘉德也榮休了。

所以,妹仔繼續有得做就做,阿雪真正當女一的機會,留待回到家中做屋企的主人婆。當刻最忙的,是訪問後要為兒子Riley準備兩歲生日派對!

撰文:文嘉龍

攝影:陳俊強



《美女廚房》助手妹「飯」出身,孫慧雪(右)多年來安份守己做妹仔。資料圖片 《美女廚房》助手妹「飯」出身,孫慧雪(右)多年來安份守己做妹仔。資料圖片

8cm子宮腺肌瘤

剛過去的書展,阿雪出了兩本書,一本是她口中「嘔心瀝血」寫出來的散文集;另一本是集合幾位女模而出的寫真合輯,封面由阿雪一個人孭飛。埋單計數,阿雪心中有數,「大家都係現實啲,可能嗰本小布啲啦,本身都係印咗千幾本,喺書展已經冇晒,我諗要翻印,另外一本都仲有啲,反應都OK!」

相隔三年再出書,適逢書展舉行期間,阿雪在網上自貼「千萬飯局」cap圖,總算製造了話題,「我覺得好funny所以分享出嚟,佢話我畀一千萬你,我哋食餐飯㗎咋,我冇覆佢,我覺得好搞笑囉,一千萬一餐飯喎,我同我老公講,咁你咪爭我好多錢?我覺得一定係假,同埋好無稽,所以我覺得唔使回應佢!」

不過入行多年,總有遇過中間人問價吧,「入行初期可能細路女啲,啲人會覺得易𠱁啲,試過有啲中間人打嚟,叫我陪食一餐飯,畀幾多錢我,成日都有呢啲邀請。又試過有一次,我夜晚瞓緊覺,差唔多凌晨有個男人醉咗咁打嚟,叫我出去食飯,我問你係邊個?佢話我哋呢張枱有人識你,畀咗你個電話我,你出嚟食飯啦,我哋呢度有好多artist!」

阿雪知道「出嚟食餐飯」當然不會食飯咁簡單,「嗰時好細個,佢哋話你出嚟食餐飯一千蚊、二千蚊就咁食餐飯,我梗係唔理啦,我覺得唔會咁簡單囉,如果佢唔俾你走咁點?唔係食飯咁簡單,唔好冒險囉!」

在散文集中,阿雪還自爆得了子宮腺肌瘤的經歷,「我當時拍緊三套劇,可能真係太辛苦,又加埋情緒影響,拍完之後我條尾龍骨好痛,我就去睇醫生,醫生照到有8cm嘅子宮腺肌瘤,嗰個瘤喺子宮內壁入面,如果要做手術,要成個子宮割咗去。」

阿雪在醫院聽到這個消息,眼淚一直流未停過,那時候還未結婚的她,已有計劃婚後立即生B,忽然得了子宮腺肌瘤,簡直晴天霹靂。「因為我個瘤個情況好嚴重,我一個月大1cm,當時因為大得太快,醫生以為係cancer,要我去做一個全身麻醉抽組織。當時算係我人生比較唔開心嘅時候,因為我好想有BB,我屋企係單親家庭好多人都知,變咗細細個我就有個心願,好想大個之後有自己家庭,成家立室有自己小朋友,組織一個好幸福嘅家庭,當時我覺得呢個願望好似永遠完成唔到,點解咁多難關,我當時覺得自己生唔到小朋友,所以好唔開心。」



孫慧雪為兒子Riley剛舉行完兩歲生日派對。互聯網圖片

孫慧雪為兒子Riley剛舉行完兩歲生日派對。互聯網圖片

全部朋友都知我恨嫁

因為這個瘤,當時的男友決意和阿雪結婚。曾經因為男友仍未定性不想結婚而分手的阿雪,今次卻被男友誠意打動。2016年結婚後,阿雪聽從醫生建議,打停經針控制子宮腺肌瘤,再把握時間造人。

「我要打一隻停經針,每個人嘅一生只可以打六支,因為打完停經針長期將你嘅荷爾蒙降低,會令到你日後有骨質疏鬆,所以醫生話最多只可以打六支,但係我有好多工作,我延長咗個時間打到七支囉,當時好開心將個瘤㩒番到得1cm,我就把握時間同我先生造人,好開心好幸運好好彩咁有BB囉!」

兒子Riley都兩歲了,阿雪話子宮腺肌瘤有變大迹象,現在保持住5cm大,她要長期食藥控制,「𠵱家有隻新藥,因為當其時個病仲係好新,未有呢啲藥,但係𠵱家就有新藥每日食住控制。其實我有心理準備,到咗年紀再大啲我唔諗住再生,我諗住割咗個子宮,因為醫生都話隻藥其實唔可以長期食,我都有心理準備割咗佢(子宮)!」

阿雪自懂事以來,父母已經離異,她自細由嫲嫲一手湊大,對母親的印象已經很模糊。「離婚原因我諗係佢哋年紀太輕,生我嘅時候,我爹哋都係得21歲、我媽咪得19歲。我記得細個嗰時佢(媽媽)又好似唔係好想見我,最後一次見面好似係十幾歲,之後冇再見過!」

想再見嗎?「好矛盾,真係唔識答,再畀我見番我都唔識得面對,我想像唔到呀……其實一直都冇嬲過佢(媽媽),因為可能一出世已經冇,變咗冇乜特別感覺,同埋我嫲嫲畀咗好多愛我,嗰個愛足夠去彌補,所以我冇嬲我媽咪嘅!不過都聽過一啲好難聽嘅說話,其實都幾討厭,我之前拍拖,俾對方嘅媽咪話我,『你冇媽咪㗎,你唔會係正常』,當其時感覺好難受,第一唔係我想㗎嘛,第二你話我唔正常,好似講埋我屋企人咁囉,始終你唔知我爹哋、我嫲嫲幾錫我,畀幾多愛我,我絕對唔係你所講咁缺乏愛囉!」

單親家庭成長,父母離婚並沒有為阿雪帶來陰影,反而令她更想快點組織自己家庭,「好多人都話如果屋企環境係咁,會唔敢結婚,我係掉轉,我係好渴望結婚,全部朋友都知我恨嫁!我唔理,我都想試一次係點,就算touch wood離婚,或者維持唔到,點都叫做有一個人喺嗰日承諾過同我一生一世咁行,同埋我影返啲結婚相,好渴望有自己家庭,我對婚姻好憧憬㗎!」



由宅男女神變身人妻人母,孫慧雪說多了不少女粉絲,「佢哋愛屋及烏咁鍾意埋我囝囝囉!」

由宅男女神變身人妻人母,孫慧雪說多了不少女粉絲,「佢哋愛屋及烏咁鍾意埋我囝囝囉!」

搭得車嚟份人工都冇

今年37歲的孫慧雪,雖然恨嫁也只是三年前才結婚,相比起父母,她絕對不算早婚之人。她2006年大學未畢業已入讀無綫藝訓班,阿雪不諱言當初純粹貪玩。

「我嗰時諗住玩吓,我仲有一年畢業,我嗰時讀緊大學(城大語文系),我讀中文,諗住出嚟做老師,或者做寫稿,我就諗第時可能要坐定定喺office,但係我個人又好怕悶,咁不如我喺做嘢之前嗰一年,搵啲嘢係好玩㗎嗰時我喺商場做DJ,即係播吓歌講吓嘢嗰啲,而我當其時隔籬個拍檔(江梓瑋),佢去咗考港男喎,報名第一屆港男,又去咗考訓練班。佢當時攞埋份表格畀我,話不如一齊去考訓練班,結果我諗住玩吓就考咗入去,完全係無心插柳。」

雖說是無心插柳,但阿雪從小已經好識諗,大學年代已經自給自足,「我細細個已經要出去搵暑期工,我細個有好多諗法,我想開時裝店,我覺得要去做sales睇吓人哋收入係點,又去商場開舖,喺我唔使返學嘅時候就出去打工。」

即使正式入行後,阿雪一樣百足咁多爪,因為單靠無綫份糧,根本不夠用。「始終要捱啦,大家都話係少林寺,其實搭得車嚟份人工都冇……因為好多時我哋拍通宵,又想多啲時間瞓覺,我好多時都會搭的士,咁又冇咗啲錢喇!我哋起薪點係五千蚊,啱啱入去乜都唔識,咪當交吓學費學吓嘢囉!之後我自己去做啲手作仔,用啲乾花去做首飾去賣,叫啲人網上WeChat我,我就去港鐵站交收,咁樣去賺錢囉,同埋有搞網購又試過去賣衫!」

以為阿雪恨上位,但在無綫多年一直都只是基本藝員約,想過會成為「親生女」的一天嗎?「其實我都好知足常樂,我覺得每個人特質唔同就有唔同嘅嘢適合你做,好似我𠵱家都有做KOL,我都好畀心機咁喺網絡拍一啲片,好畀心機去處理自己個page!」

當年由《美女廚房》粥粉麵飯的「飯」做起,到「世界妹」和「千金妹」,妹仔出身的阿雪竟然冇諗過做女一,「真係冇,哈哈,個個都話我好冇野心,我個目標係定咗,只要有一個角色俾我由頭到尾自己去諗、自己去想像,我已經好開心,我又冇諗過要做女一喎從來都……我反而好開心我可以同人講,我真係捱咗咁耐,真係捱出嚟,有好多嘢我經歷過,起碼話畀人聽我係捱得囉!」

果然係妹仔格,最緊要知碇。



2016年與圈外男友羅天彥結婚,孫慧雪說老公並不是外傳的甚麼富二代。

2016年與圈外男友羅天彥結婚,孫慧雪說老公並不是外傳的甚麼富二代。

【後記】富二代

阿雪的圈外老公羅天彥,一直被傳是富二代,家族經營木材生意家底雄厚。今天阿雪澄清話:「見到呢啲報道,我就莫名其妙,但係佢就好開心,無端端話係富二代喎,但係其實𠵱家時間耐咗,大家都知道唔係試過有人話,喂你老公咁有錢,做乜仲出嚟做嘢,大家見到我做到咁辛苦,就知道唔係啦,佢都係正正常常出嚟搵工嘅人,做生意每個月有固定收入咁囉,唔係乜富二代,真係要澄清吓,話佢富二代,好似有少少話佢唔做嘢,感覺唔係咁好,佢唔係富二代,我都仲要做嘢,我都要同佢一齊去承擔個家庭!」

木材生意的確是男方家人經營的,「佢(老公)係打工囉,佢同我有一齊去搵啲嘢做,譬如我哋會入一啲面膜返嚟試吓做代理,呢啲都係我同佢一齊去做嘅生意,唔係話有好大嘅生意畀佢去打理囉!」

兩人一直財政獨立,老公打工仔不用充富二代,正如阿雪天生妹仔格,幾咁夾!

場地提供:Cubus 28




鍾意就快D Share啦!