掃呢頁CODE去手機

2019年8月21日 星期三

楊政龍:同楊政龍幾時結婚?黃子菲現身:生咗先決定 __,楊政龍,黃子菲,

黃子菲出席活動,佢話依家佗B超過3個月!英皇集團主席楊受成兒子楊政龍的網紅女友黃子菲(Ava)早前宣布快將成為媽媽,Ava出席活動時,穿着tee及半截 ...


黃子菲出席活動,佢話依家佗B超過3個月!


英皇集團主席楊受成兒子楊政龍的網紅女友黃子菲(Ava)早前宣布快將成為媽媽,Ava出席活動時,穿着tee及半截裙,已見肚的她,只透露超過3個月身孕,重了約5磅,現在103磅,預產期在明年。

對BB的性別,則守口如瓶,只有雙方父母知道,她說:「3個月時好辛苦,依家好好多,之前作嘔但嘔唔出,食嘢真係冇乜胃口,好奇怪,以前唔鍾意食意粉,突然會食意粉同pizza!(佗仔定女?)冇講畀人知,只有屋企爹哋媽咪知,朋友都唔知!(朋友唔知咁送咩畀你哋?)送BB床囉,我哋將會list啲嘢出嚟,唔會撞,又可以買少啲嘢!(粉紅色定粉藍色?)呢個唔講!(幾時結婚?)生咗BB先再決定!(婚紗相到時先影?)係,依家咁肥!(影大肚寫真?)可能過幾個月後,等肚大啲,會同BB爹哋一齊影。」本身做網紅的她,稱減少了拍片,但投資了五位數租用商場的格仔舖售賣所代理的產品,當中亦有BB衫。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!