掃呢頁CODE去手機

2019年8月21日 星期三

江嘉敏:克服童年陰影!江嘉敏學潛水嗌多謝馮盈盈 __,江嘉敏,馮盈盈,

江嘉敏(左)話有馮盈盈喺度,根本冇嘢係做唔到!唔識游水嘅藝人江嘉敏,最近越級挑戰學潛水,點知都未開始學,就驚到喺岸邊坐足半個鐘,幸得教練鼓勵先成功克服 ...


江嘉敏(左)話有馮盈盈喺度,根本冇嘢係做唔到!


唔識游水嘅藝人江嘉敏,最近越級挑戰學潛水,點知都未開始學,就驚到喺岸邊坐足半個鐘,幸得教練鼓勵先成功克服。佢喺社交網發文自爆之所以咁怕水,全因為有童年陰影:「以前游水嘅時候,係未戴泳帽同泳鏡嘅情況底下,被人一腳踢咗落泳池,仲要抽筋,踩唔到水。由嗰刻開始,我就冇再落過水,係百分之百嘅童年陰影。依家怕水怕到連洗頭嘅時候,有水掂到塊面都會心跳加速,學潛水簡直係一大個挑戰!」

佢續指今次除咗有教練幫手克服恐懼,仲全靠好友港姐冠軍馮盈盈陪伴:「仲要多謝我個好夥伴馮盈盈,又大膽影相又靚,有佢喺度,根本冇嘢係做唔到。仲有兩堂,我哋就畢業喇!為我哋打打氣加油好嗎?」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!