掃呢頁CODE去手機

2019年8月1日 星期四

黃文意:黃文意拔完罐玉背變紫 出海焗住要保守 __,黃文意,

呢個對比夠晒大!「10億咪神」黃文意(Mandy)既要發展幕前事業,又要打理護膚品生意,佢話近來發現身體亮起警號,令佢不得不睇醫生,她說:「呢排覺得身 ...


呢個對比夠晒大!


「10億咪神」黃文意(Mandy)既要發展幕前事業,又要打理護膚品生意,佢話近來發現身體亮起警號,令佢不得不睇醫生,她說:「呢排覺得身體唔係幾好,覺得企唔直,個人又好攰。試過一啲西式嘅物理治療,都冇乜改善,所以就試吓中式嘅,治療師話我有啲位直情起咗啲紫黑色嘅砂,證明其實我身體狀況真係需要治療。」

背脊突然搞到紫黑色,令Mandy出海時候都要收埋身材,令朋友一度誤會佢係怕曬:「屋企人朋友約我出海玩,但係我就包到實一實,啲人仲以為我怕曬,但其實絕對冇咁嘅事!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!