掃呢頁CODE去手機

2019年8月10日 星期六

容祖兒:錫錫照曝光!祖兒獻吻送抱報答「工作人員」 __,容祖兒,

究竟係邊個?天后容祖兒(Joey)於紅館舉行入行20周年嘅《PRETTYCRAZYJOEYYUNGCONCERTTOUR》演唱會,Joey連日來都有更 ...


究竟係邊個?


天后容祖兒(Joey)於紅館舉行入行20周年嘅《PRETTY CRAZY JOEY YUNG CONCERT TOUR》演唱會,Joey連日來都有更新社交網,大晒幕後花絮片段及台上靚相!今次佢就大爆原來有位藝人朋友不惜「紆尊降貴」,擔任工作人員喺背後默默支持,佢就係張敬軒Joey大晒多張與軒仔嘅合照,見軒仔由綵排、試Mic,以至後台化妝都陪實Joey,果然夠晒老友!

見軒仔咁有心,Joey除咗獻吻兼攬攬「報答」對方,亦有留言致謝:「老友記張敬軒已化身工作人員,每日比我更早到達紅館,調整好我的耳機和咪高峰,好讓我能在最舒適的環境裏進行19晚演出」。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!