掃呢頁CODE去手機

2019年8月26日 星期一

Cara G.:同校長傾掂數!Cara G.講明囡囡唔做功課 __,Cara G.,

CaraG.絕非怪獸家長。身為三女之母的混血名模CaraG.是非一般媽咪,兩名女兒將入讀本地學校,但有感香港教育制度嚴苛,自認不是怪獸家長的她已跟校長 ...


Cara G.絕非怪獸家長。


身為三女之母的混血名模Cara G.是非一般媽咪,兩名女兒將入讀本地學校,但有感香港教育制度嚴苛,自認不是怪獸家長的她已跟校長講明,女兒不做功課亦會選擇性返學,讓女兒有個真正童年。

Cara G.今年五月誕下第三名千金Noa,成為三女之母的她雖然忙到焦頭爛額,但很享受當母親的感覺,並笑言生唔夠:「可能因為我係家中獨女,所以鍾意有多啲小朋友,我仲想再生,就算再生女都無所謂,生四個或五個小朋友係極限,但如果我係億萬富翁,當然就可以無極限咁生,因為喺香港養小朋友真係好貴。」不過,生仔對Cara來說並不容易,她分娩長女India及二女Freija分別長達42與28小時,雖然三女只花了5小時分娩,但Cara並沒有如前兩胎般選擇無痛分娩,她全程未有打止痛針,過程令她痛不欲生:「雖然好痛,但好值得,到你再次懷孕嘅時候又會忘記個痛楚,我鍾意挑戰。」

對於教育女兒,Cara有自己一套,她安排India及Freija九月入讀本地傳統幼稚園,讓她們學習中文及香港文化,揚言絕非怪獸家長的她擔心本地學校的制度嚴苛,她事前已跟校長提出訴求:「間幼稚園係返全日,我同校長講如果當日我得閒,小朋友可唔可以只返半日或者唔返學,佢問我係咪要帶小朋友去學嘢,我話唔係,我想帶小朋友去玩,我覺得小朋友仲細,之後仲有好多年要讀書,我覺得玩同旅行都可以學到好多嘢。我又同校長講,小朋友唔會做功課。佢話之前收到好多家長投訴功課多,所以已經刪減咗好多。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!