掃呢頁CODE去手機

2019年8月9日 星期五

許芷熒(前名:許亦妮 Whitney):【許芷熒嫁人】紅娘梁麗瑩爆已過大禮 __,Whitney,許亦妮,許芷熒,

真係要多謝呢個紅娘~前港姐許芷熒(Whitney、前名許亦妮)宣布與拍拖兩年的男友Alexander結婚,而介紹二人認識的正是Whitney的藝人好友 ...


真係要多謝呢個紅娘~


前港姐許芷熒(Whitney、前名許亦妮)宣布與拍拖兩年的男友Alexander結婚,而介紹二人認識的正是Whitney的藝人好友梁麗瑩,身為紅娘的梁麗瑩接受東網訪問時表示自己將會做伴娘,而佢本身與Alexander相識數年,問覺得男方有甚麼優點時?她笑言:「我梗係覺得佢乜都好先介紹畀個Best Friend識我真係未試過介紹男仔畀朋友,佢兩個個樣好似,都係眼大大咁。」

問對Alexander有甚麼叮囑時,她謂:「我已經喺過大禮嗰日講咗,我同佢講,希望佢一生一世都對Whitney咁好,要專一啲,就算佢第日老咗,都唔好望第二個。」梁麗瑩表示對方求婚當晚自己不在場,但Whitney之後都即時致電「報喜」,梁麗瑩笑謂:「我梗係好開心我同佢講,呢封媒人利是真係唔走得。」

而Whitney另一好友李松蔓亦晒相表示早前佢哋一班好姐妹就已經出嚟飯局兼收紅色炸彈。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!