掃呢頁CODE去手機

2019年9月24日 星期二

葉蘊儀:搣甩36磅肥肉!葉蘊儀師奶回春影寫真 __,寫真,葉蘊儀,

葉蘊儀索晒!現年46歲、單身多年的葉蘊儀(Gloria)近年淡出娛樂圈,最近作品可算是5年前的無綫劇集《女人俱樂部》,當時身材較為肥嘟嘟,不過早前卻的 ...


葉蘊儀索晒!


現年46歲、單身多年的葉蘊儀(Gloria)近年淡出娛樂圈,最近作品可算是5年前的無綫劇集《女人俱樂部》,當時身材較為肥嘟嘟,不過早前卻的起心肝減磅,皇天不負有心人,結果成功從134磅的肥師奶減至98磅,搣甩36磅「回春」,還一副勝利姿態赴日本拍寫真,為自己最索時刻留倩影。


一行人於當地逗留6天,期間換上多個造型,Gloria更毫不吝嗇晒身段,既半裸浸牛奶浴,僅以雙手遮住重要部位,其35D雙峰非常吸睛,及後又真空上陣玩透點跌膊,不但如此,Gloria還穿Bra配喱士底底站於窗透瞭望,雖然僅騷背部,但姿態卻非常誘人。對於如此大膽豁出去,Glora受訪時指會視之為藝術品看待,她說:「我又冇咩心理關口,唔覺得大膽,好自然呀!影之前都有同攝影師溝通晒,我係想宣揚女性身體自主呢樣嘢,本書嘅序我都提及,呢個係我嘅藝術作品,我唔想停留喺廿幾歲時,我成長咗!連一對仔女都係大學生,所以我唔需要停留某一個階段,可以做自己想做嘅嘢!(仔女睇到有咩反應?)我哋一齊揀相,佢哋都話靚,冇話性感之類,因為佢哋平時睇開外國電視嘅。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!