掃呢頁CODE去手機

2019年9月28日 星期六

高海寧:努力7年!高海寧收起性感 夭心喊戲贏民心 __,高海寧,

高Ling呢幾幕喊戲真係觸動觀眾!《金宵大廈》單元《鴉烏》講述小惠(高海寧飾)一家三口嘅故事,仔仔東東(鄭耀軒飾)最後被鴉烏婆帶走,小惠記憶被鴉烏婆抹 ...


高Ling呢幾幕喊戲真係觸動觀眾!


《金宵大廈》單元《鴉烏》講述小惠(高海寧飾)一家三口嘅故事,仔仔東東(鄭耀軒飾)最後被鴉烏婆帶走,小惠記憶被鴉烏婆抹走,重過新生,而只有老公忠廣(陳嘉輝飾)記得發生過咩事,結局令人心酸!


而高海寧(高Ling)搵仔時嘅喊戲打動唔少觀眾嘅心,睇到大家心都乸埋,大讚佢演技好,唔係得副Body!2008年參選港姐入行嘅高Ling,有咪神之稱,豐滿身材備受注目,當年「象鼻頂胸」一幕堪稱經典!雖然曾拍過唔少戲劇,但吸引大家嘅都係身材,演技始終未受到關注,反而嚟到呢部小品劇終於成功彈出喇!


高Ling喺社交網透露有一句說話改變佢嘅想法:「生活中的我不是一個愛哭的人,所以一直很怕拍哭戲。直到有人告訴我:『演繹傷心不一定要落淚,流出眼淚也不一定就能感動別人,只有真情流露才能震撼人心。』我用了7年的努力去感受這句話,一步一腳印地實踐這句話,希望某一天也能引起你的共鳴!繼續加油💪🏻💪🏻💪🏻#演員最不該做的就是演#真心感受才能真實表達」,網民都話被佢感染睇到喊,又話「真係進步咗好多呀」、「今次睇到眼濕濕😢 你成功了,加油💪🏻」!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!