掃呢頁CODE去手機

2019年9月28日 星期六

陳琪:陳琪出海方力申上身:大浪到嘔 __,方力申,陳琪,

今次真係大浪到嘔!藝人陳琪近日趁老公胡諾言(胡仔)有幾日假期,忽發奇想撇低屋企三個小朋友,孖住出走幾天到馬爾代夫旅行,面對陽光與海灘,陳琪當然不放過機 ...


今次真係大浪到嘔!


藝人陳琪近日趁老公胡諾言(胡仔)有幾日假期,忽發奇想撇低屋企三個小朋友,孖住出走幾天到馬爾代夫旅行,面對陽光與海灘,陳琪當然不放過機會泳裝上陣,胡仔更充當攝影師,為老婆不停影靚相,她說:「出發前朋友已經警告我哋,兩個人去就好嘞!唔好三個返,因為已經有三個仔女,我話唔會依家有晒準備,唔會再犯錯誤。」


談到當地水清沙幼,陳琪透露也有自費參與水上活動,沒料不屬水性而出了小意外:「其實當地唔係想像中咁波平如鏡,無風無浪,有日我出去玩浮潛,去公海就畀個船家點咗,叫我跳落去就會睇到海龜,點知我就好快變咗方力申,喺海度嘔,老公見到即刻叫人救我返上船,嗰刻我就似拍完沉船片救番上岸咁,真係好大浪,後來諗住去釣魚都取消,留喺Resort吹海風算,如果下次再去,真係要做多點功課先。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!