掃呢頁CODE去手機

2019年9月21日 星期六

周潤發:熟食市場歎茶 發哥元彪一盅兩件畀師奶圍 __,元彪,周潤發,發哥,

發哥同元彪難得聚埋歎一盅兩件,點知畀師奶圍!超級影帝周潤發和動作巨星元彪在平民茶居開餐,兩位巨星出現即被大批師奶粉絲包圍,發哥親自揸機合照,貼心到呢… ...


發哥同元彪難得聚埋歎一盅兩件,點知畀師奶圍!


超級影帝周潤發和動作巨星元彪在平民茶居開餐,兩位巨星出現即被大批師奶粉絲包圍,發哥親自揸機合照,貼心到呢……


原來當天兩人相約到市政局屬下的熟食市場歎茶,市民、食客都被吸引包圍着他們,發哥一身黑衣、黑褲、黑帽配黑超,和平常一樣低調;至於黑衣、黑褲的元彪就乜都冇戴,兩位巨星和普通市民一樣自己走去開茶添!


據悉,兩位巨星相約去行山,一身黑衣其實是運動服,行完山去歎茶,一盅兩件,目的係吹水,點知搞「興」咗個場,熱鬧晒!


兩位影壇泰斗,參與過的電影合計起來超過五百套。7歲向于占元拜師學習京劇的元彪,70年代就演出李小龍的電影,1979年他主演由洪金寶執導的《雜家小子》,一舉成名,由70年代紅到90年代,至今仍活躍於大陸影視圈。而發哥就唔使介紹但,二人沒有正式合作主演過同一部電影,他們好比小說中的兩位高手南慕容北喬峰。


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!