掃呢頁CODE去手機

2019年9月29日 星期日

韓君婷:生日憶亡母 韓君婷幸有蔡國威送暖 __,蔡國威,韓君婷,

生日快樂呀君婷!藝人韓君婷尋日43歲生日,一向係孝順女嘅佢未有忘記生日就係「母難日」,佢喺社交網上載一張舊照思念亡母,仲話今年係第二個沒有媽媽嘅生日: ...


生日快樂呀君婷!


藝人韓君婷尋日43歲生日,一向係孝順女嘅佢未有忘記生日就係「母難日」,佢喺社交網上載一張舊照思念亡母,仲話今年係第二個沒有媽媽嘅生日:「我好想你。我無法用言語形容我現在的迷失,但我會努力成為一個堅強,友善和幸福的人。感謝您對我的支持和信任,並讓我找到我自己的路(即使我跌倒時您總是落後於我)。我愛你媽媽,無論你身在何處,你將永遠與我同在」雖然媽咪唔喺身邊,但亦有知己蔡國威送上蛋糕為佢慶生,相信佢今個生日並唔孤單!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!