掃呢頁CODE去手機

2019年9月29日 星期日

鍾晴:Free到震!鍾晴頂硬上初嘗跳傘滋味 __,鍾晴,

之前喺關島鍾晴唔夠膽玩。藝人鍾晴早前與友人飛到澳洲悉尼旅行,終於成功玩到跳傘,她說:「上次去關島已經想玩,不過嗰次唔敢,今次點都要試一試。雖然上飛機時 ...


之前喺關島鍾晴唔夠膽玩。


藝人鍾晴早前與友人飛到澳洲悉尼旅行,終於成功玩到跳傘,她說:「上次去關島已經想玩,不過嗰次唔敢,今次點都要試一試。雖然上飛機時真係好緊張,跳落去亦都好驚,因為離心力太勁,不過慢慢望落去地面,發覺個世界真係好靚,而且個感覺好自由,真係又驚又正。」


鍾晴大讚今次酒店的室內泳池十分正:「個泳池好靚又冇咩人,好似包咗場一樣,所以都趁機影多幾張相留念。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!