掃呢頁CODE去手機

2019年9月15日 星期日

真空演繹 基仔設計開窿褲 __,古巨基,基仔,

古巨基陪Kenny跳唱開場,認真唔話得!
真空演繹基仔設計開窿褲揚言為Kenny倒貼演出的古巨基打頭陣出場,頂替「BOYZ」成員Steven跳唱《LaLa世界》,Kenny多謝基仔設計的露腹肌 ...


真空演繹 基仔設計開窿褲

揚言為Kenny倒貼演出的古巨基打頭陣出場,頂替「BOYZ」成員Steven跳唱《La La世界》,Kenny多謝基仔設計的露腹肌及褲頭開側窿的「半套衫」服裝,基仔問可否摸他的腹肌時,Kenny自爆沒着底褲,基仔即笑指設計是配合中秋節:「有個側月、半月,紅館都可以賞月O架!」自言「幾十勾」的基仔提議改組合名,覺得網民提議的「童顏巨斌」名字鹹濕,但又忍不住講有味笑話:「中秋帶大家近啲賞月,但有少少危險,驚有隻雀仔會飛過月亮。」

講Steven:冇嬲反而擔心

個唱尾段時,Kenny和全場合唱「BOYZ」的歌曲後感性地說:「呢個演唱會本來係BOYZ嘅,好多人問我有冇嬲佢(Steven),我係失望,佢同我鄭重道歉後,我已經冇嬲,反而擔心佢點面對之後嘅生活,唔係想叫大家原諒佢,亦未必適合由我嚟講值唔值得原諒,但佢係我出生入死嘅好兄弟。」






鍾意就快D Share啦!