掃呢頁CODE去手機

2019年9月15日 星期日

關智斌:竟然拍過拖?阿Sa媽咪當正關智斌係女婿   __,蔡卓妍,關智斌,阿Sa,

蔡媽媽點解會咁諗呢?關智斌(Kenny)舉行一連兩場處男紅館騷《KENNYisBORN關智斌演唱會》尾場演出,獲老闆楊受成夫婦、霍汶希、JW與男友、泳 ...


蔡媽媽點解會咁諗呢?


關智斌(Kenny)舉行一連兩場處男紅館騷《KENNY is BORN 關智斌演唱會》尾場演出,獲老闆楊受成夫婦、霍汶希、JW與男友、泳兒、鍾舒漫、衛詩雅、陳家樂、AGA、陳瀅、余安安、康華、鄧月平、余思霆與男友朱敏瀚、黎國輝(阿感)夫婦、鄭融、白只等人到場支持。


來到古巨基嘉賓環節時,他講到跟Kenny沒合作過,但都很幫對方,笑言因爲對方靚仔:「佢20歲嗰陣喺導演屋企見過佢,彬彬有禮、禮貌周周,所以逗佢講嘢,一講完佢就笑,個笑容我一直有留念。」螢幕上就大騷一張Kenny當年的尷尬笑容,他更即場重現該笑容。


Twins環節時,Kenny謂睇完昨晚新聞要叫鍾欣潼(阿嬌)玩神秘路線,合埋嘴不讓她爆料,阿嬌即作狀打他。兩女又大爆在台下偷睇Kenny換衫,蔡卓妍(阿Sa)又謂:「尋日媽媽睇完演唱會,上咗年紀嘅女性好鍾意睇男歌手除衫,佢好high,仲話一直以為我同Kenny係一對,我即刻『吓!』家長係熱愛幻想,佢話我哋去旅行係同一間房,我想講係因為我同Kenny孤寒咋,迫於無奈一間房。」


阿Sa又大爆昨晚Kenny完成這環節後在台下「暈」了,Kenny即謂冇咁誇張,阿Sa續謂:「因為佢為演唱會要鍛煉,食好少嘢,所以我哋特登帶禮物嚟畀佢補充體力。」隨即阿嬌送上一隻蕉,阿Sa就送上火龍果,全場大笑,因火龍果是Kenny「密友」張敬軒的別名,阿Sa更抵死笑言:「你都好耐冇食。」Kenny即謂:「唔好食咁多,滑腸。」全場大笑。


到了容祖兒環節時,祖兒又摸Kenny的胸肌,笑言:「點解今日大咗咁多嘅?」Kenny即謂:「你係咪好dry?一嚟就摸,我已經洗咗肚臍。」祖兒即反問:「你好唔dry咩?」全場大笑。之後兩人撞咪,祖兒即講有味笑話:「兩枝棍一齊撞吓撞吓,我講咪咋。」Kenny即謂:「我個演唱會好健康㗎。」Kenny謂想着番衫,但歌迷大叫:「着衫除褲。」祖兒即抵死笑言:「着衫除褲?試吓,哈哈。你哋當呢度泰國呀?」之後祖兒又講到Kenny寫了一首歌給她,Kenny表示愛她,祖兒即蠱惑暗示謂:「你真係愛我?咁......」Kenny開心謂終於贏了祖兒,祖兒即抵死謂:「有啲嘢我收埋心,唔可以講太多。」Kenny即道歉求饒。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!