掃呢頁CODE去手機

2019年9月25日 星期三

【年尾結婚】陸永幫忙過大禮 C君:發明呢樣嘢嗰個人真係好勁 __,C君,陸永,

農夫成員C君(鄭詩君)12月8日將在香港舉行婚禮,娶港台DJ女友黃天頤,二人拍拖約5年,感情穩定,去年決定廝守終生,好友黃翠如更預告做C君婚禮兄弟團。 ...


農夫成員C君(鄭詩君)12月8日將在香港舉行婚禮,娶港台DJ女友黃天頤,二人拍拖約5年,感情穩定,去年決定廝守終生,好友黃翠如更預告做C君婚禮兄弟團。



今日好兄弟陸永幫忙過大禮,C君在IG貼出大合照,留言:「過大禮原來有咁多規矩咁多儀式咁多嘢,發明呢樣嘢嗰個人真係好勁,促進感情更加促進經濟,多謝!」相中見C君過大禮盡量依照中式婚嫁習俗傳統,禮品齊備。



C君今年2月在社交網宣佈求婚成功,將迎娶女友黃天頤,C君自小因患地中海貧血,需長期接受輸血,C君曾考慮生兒育女的問題〝但C君自言目前見證醫學發展,相信太太在產前已大致可預測出胎兒會否患有地中海貧血,有信心一齊面對,而黃天頤亦決定跟C君共諧連理。

-----------------------------



-----------------------------




鍾意就快D Share啦!