網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月27日 星期五

Jan指細女要刪內容 __,

完騷後,(左二起)黃秋生、葛民輝及林海峰在後台受訪及開香檳慶祝。
林海峰前晚完成一連七場「是但噏」後,跟黃秋生及葛民輝在後台受訪,講到尾場出現不少「蝦碌」,Jan笑指生命中總會有少少遺憾,他又透露老婆彭羚昨午傳訊息給 ...


林海峰前晚完成一連七場「是但噏」後,跟黃秋生及葛民輝在後台受訪,講到尾場出現不少「蝦碌」,Jan笑指生命中總會有少少遺憾,他又透露老婆彭羚昨午傳訊息給他,用打羽毛球的一句說話鼓勵自己:「佢話如果有乜錯失,就逐分逐分咁去追返嚟。」另外,在騷上爆了不少兩個女兒的私事,會否擔心激怒她們?Jan表示不少是誇大演繹,但細女曾不經意看到他的稿,真的開口要求删走某些內容。現時社會氣氛差,是否更難𠱁觀眾笑?Jan說:「每次開騷度稿都唔易,不過面對困難都一樣要做。」阿葛即送上「迎難而上」四字真言。

提到好拍檔葛民輝每次都出手助陣,Jan竟形容他的表現「恐怖」:「佢係每日全組人中最早到紅館,態度滿分,其實今次只係安排佢做一陣,盡量縮短時間,咁安全好多,其實佢咁早到係做全身檢查。」秋生感激讓他可以在紅館唱足七晚,是否在尾場特別吹奏兩首歌送給觀眾?他說:「日日都吹唔同嘅歌,今晚見到全場着晒燈光都嚇一跳。」Jan在旁爆料指秋生有意舉行演唱會,秋生聞言即表示已打消念頭,因為太辛苦,如要做只能在容納30人的場地或等到80歲才再考慮。

採訪:馬建華

攝影:陳俊強

相關新聞:尾場同林海峰都放盡秋生寸完林鄭係Yellow Object 口琴獨奏《願榮光歸香港》




鍾意就快D Share啦!