掃呢頁CODE去手機

2019年10月7日 星期一

范冰冰:范冰冰自爆生理狀況 間接回應懷孕傳聞 __,范冰冰,

范冰冰近公開大談生理期!大陸女星范冰冰近年是非纏身,繼逃稅風波及與李晨分手後,又屢傳懷孕,不過尋日佢就喺一個平台間接回應傳聞!是咁的,佢上載咗一張嘟嘴 ...


范冰冰近公開大談生理期!


大陸女星范冰冰近年是非纏身,繼逃稅風波及與李晨分手後,又屢傳懷孕,不過尋日佢就喺一個平台間接回應傳聞!


是咁的,佢上載咗一張嘟嘴自拍照,向大家介紹袪青春痘產品:「昨天突然之間長了兩顆痘痘,可能是姨媽期吧,就把它拿出來了…」公開大談生理期自爆M到,唔通係想粉碎大肚傳聞!?


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!