掃呢頁CODE去手機

2019年10月7日 星期一

時機不對 選擇悔婚 __,

對愛情、婚姻有憧憬的彭家麗,自言擇偶要求高。
彭家麗因遭遇扑頭打劫,身體出現狀況,在愛情路上,她也跌了一跤。多年前彭家麗與前男友打算結婚,但她後來卻選擇悔婚:「我對結婚係好認真好神聖,當時可能大家 ...


彭家麗因遭遇扑頭打劫,身體出現狀況,在愛情路上,她也跌了一跤。多年前彭家麗與前男友打算結婚,但她後來卻選擇悔婚:「我對結婚係好認真好神聖,當時可能大家timing唔啱,大家未成熟協調到進入婚姻。」她坦言仍未遇到真命天子,她說︰「暫時未遇到,又唔急嘅,反而我阿爸急啲,自己嘅下半生,唔係向任何人交代,而係向自己交代。」

仍對愛情、婚姻有憧憬的彭家麗,自言選擇另一半都好挑剔?她說︰「我認㗎,我係要求高,以前嘅男士較有責任感同承擔。」問她是否要有彭爸爸或弟弟彭皓鋒的影子?彭家麗說︰「我阿爸好好㗎,佢好錫屋企人,到今時今日都對我哋好緊張,細佬對老婆非常之好,如果我將來嘅理想伴侶,好似佢哋咁樣,我仍然好憧憬。」

相關新聞:【比賽入行】與朱主席合唱重返樂壇




鍾意就快D Share啦!