掃呢頁CODE去手機

2019年10月20日 星期日

李旻芳:李旻芳同未婚夫派帖 點解鄭世豪收兩張? __,李旻芳,鄭世豪,

又會咁烏龍!《東張西望》主持李旻芳將於下月5日與男友黃耀英(Darren)舉行婚禮,日前更聯同Darren向身邊親友派發囍帖,Darren笑指過程相當 ...


又會咁烏龍!


《東張西望》主持李旻芳將於下月5日與男友黃耀英(Darren)舉行婚禮,日前更聯同Darren向身邊親友派發囍帖,Darren笑指過程相當順暢,除了向同事當面派,亦分別用郵寄及交給同事經理人代為轉交,不過卻發生蝦碌事,他說:「話說我將張帖交入鄭世豪個Locker,點知就搞錯號碼,入錯咗Locker,惟有印過將新,錯嗰張就寫番張紙條同嗰位同事Say Sorry,可以的話就幫我入番啱嘅Locker,所以可能世豪最終係會有兩張帖。」


談到回禮物品,李旻芳特別於法國訂購空運護膚品,負責包裝的Darren坦言過程艱辛:「因為要開箱,黐貼紙,但搭飛機有氣壓,其中有一、兩包爆咗,唔緊要,呢排天氣咁乾,抹嗰時自己用番當謢手囉!」旻芳聞言即撤嬌:「其實係我班姊妹一個洗、一個抹、一個貼,搞到黐笠笠,你都唔知。」兩公婆你一言我一語耍花槍,非常搞笑。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!