掃呢頁CODE去手機

2019年10月17日 星期四

苟芸慧:瘋傳苟芸慧有孕!陸漢洋咁樣答... __,瘋傳,苟芸慧,陸漢洋,

苟姑娘真係有喜?藝人苟芸慧去年與拍拖兩年多的富三代錫礦大王後人陸漢洋結婚,苟姑娘婚前婚後多次表示喜歡小朋友,不過知道老公尚未準備為人父,故計劃有拖無欠 ...


苟姑娘真係有喜?


藝人苟芸慧去年與拍拖兩年多的富三代錫礦大王後人陸漢洋結婚,苟姑娘婚前婚後多次表示喜歡小朋友,不過知道老公尚未準備為人父,故計劃有拖無欠,近日又有指她身形有變,散發孕味,陸漢洋說:「當娛樂新聞囉!(孕味濃?)絶對冇」


另有指苟姑娘婚後減少見岑麗香和鍾嘉欣等好友,其實是苟姑娘想多時間陪老公,還是老公想老婆多陪自己?他說:「哈哈!兩樣都唔係,其實無論工作定個人社交生活,大家都比好大自由度大家,不過結咗婚唔係好耐,想多啲時間二人世界相處就係。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!