掃呢頁CODE去手機

2019年10月17日 星期四

劉永:劉永讚係好女人 黎燕珊:只想做個盡責媽媽 __,黎燕珊,

黎燕珊對於前夫劉永家事表示不回應。八十年代憑亞視劇集《秦始皇》走紅的藝人劉永,現年68歲,與前亞姐黎燕珊有過一段婚姻,兩人亦育有一子一女,雖然仔女跟了 ...


黎燕珊對於前夫劉永家事表示不回應。


八十年代憑亞視劇集《秦始皇》走紅的藝人劉永,現年68歲,與前亞姐黎燕珊有過一段婚姻,兩人亦育有一子一女,雖然仔女跟了黎燕珊生活,但過年過節都有聯絡,今次劉永與「嫩妻」分開,感慨萬分,訪問中更感激黎燕珊是一個好女人,將子女教得很好,仔女過得舒適,偶爾跟他聯絡,經已十分安慰。黎燕珊對於前夫感激她養育一對子女,她接受東網訪問稱:「人哋家事我唔會畀任何意見,唔關我事,以前唔回應,依家都一樣,唔想傷害一對仔女,目前我只想做個盡責的媽媽。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!