掃呢頁CODE去手機

2019年11月11日 星期一

雞排妹鄭家純:溫泉浸雙峰 雞排妹晒32E浮波 __,鄭家純,雞排妹,

可唔可以一齊浸溫泉呢?台灣32E咪神「雞排妹」鄭家純在社交網宣布會推出2020年年曆,並來個解放率先睇,網晒「浮波照」,狂吸逾萬網民給Like!「浮波 ...




可唔可以一齊浸溫泉呢?


台灣32E咪神「雞排妹」鄭家純在社交網宣布會推出2020年年曆,並來個解放率先睇,網晒「浮波照」,狂吸逾萬網民給Like!「浮波照」是雞排妹裸身在溫泉拍攝,雙手輕撫雪白雙峰外,更上載「峰騷」和服照。網民瘋狂留言:「這雙手很討厭,快放下雙手!」、「可以一起泡溫泉嗎?」雞排妹說原本想出寫真集,但因時間趕不上,最後改推出年曆。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!