掃呢頁CODE去手機

2019年11月16日 星期六

關伊彤:誕脾氣囝囝 關伊彤生三個夠晒數 __,關伊彤,

恭喜晒!藝人關伊彤喺社交網宣布囝囝出世,並感謝大家嘅祝福,見伊彤精神不錯,攬住囝囝合照,而囝囝笑到瞇瞇非常可愛,之後一家再嚟個合照,場面溫馨滿瀉!伊受 ...




恭喜晒!


藝人關伊彤喺社交網宣布囝囝出世,並感謝大家嘅祝福,見伊彤精神不錯,攬住囝囝合照,而囝囝笑到瞇瞇非常可愛,之後一家再嚟個合照,場面溫馨滿瀉!伊受訪時說:「因為呢幾日租咗醫院附近嘅酒店,方便有咩事就去醫院,尋日喺酒店休息時見紅,不過仲未開始痛,所以我即刻去沖涼,買埋日用品,先再揸車入院。去到醫院初時只開得兩度,我又唔想催生,直到傍晚,先開多幾度,咁生嘅過程都好快,不過醫生話胎盤未清得晒,我仲要留喺產房度等。」伊彤指囝囝重約7磅、長度51CM:「佢就輕過二家姐,不過佢喺三個入面喊聲最勁,應該脾氣都幾大。同埋生完呢胎會封肚,生3個已經夠晒數,如果唔係真係要叫老公紮咗去。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!