掃呢頁CODE去手機

2019年11月10日 星期日

拍新節目扮「龜婆」 苑瓊丹緊張到食安眠藥入睡 __,苑瓊丹,

苑仔在鏡頭前做出驚嚇的表情。
拍新節目扮「龜婆」苑瓊丹緊張到食安眠藥入睡苑仔在鏡頭前做出驚嚇的表情。苑瓊丹日前為香港開電視拍攝新節目《開工大吉77》,苑仔出私伙衫化了古裝,以經典角 ...




拍新節目扮「龜婆」 苑瓊丹緊張到食安眠藥入睡

苑仔在鏡頭前做出驚嚇的表情。

苑瓊丹日前為香港開電視拍攝新節目《開工大吉77》,苑仔出私伙衫化了古裝,以經典角色「龜婆」造型上陣,她說:「今日第一日開工有啲緊張,搞到琴晚要食兩次安眠藥,因為我好耐冇拍早班,擔心會唔知醒,所以好早就食藥瞓覺,點知隻狗半夜嘈醒我,又食多次;冇耐我又熱醒咗,但我唔敢再食喇,怕自己暴斃做咗頭條。」

苑仔希望「龜婆」造型令人看得開心。
苑仔希望「龜婆」造型令人看得開心。
苑仔一拍完即緊張地看playback。

苑仔一拍完即緊張地看playback。

她續稱節目主要推介香港開電視每周節目精選,預告節目不會爆料,她說:「因為以前講邊個咸豬手搞到滿城風雨,今次我會同大家分享片場小秘聞,將不為人知嘅一面講畀大家知,等有心人知多少少。」她更歡迎有興趣人士入行與她做同事呢!




鍾意就快D Share啦!