掃呢頁CODE去手機

2019年11月17日 星期日

郭富城:步驚雲聶風難得聚頭!李施嬅呂慧儀晒腿贈興 __,呂慧儀,李施嬅,李詩韻,郭富城,

唔少圈中人都去咗睇澳門格蘭披治大賽車。澳門格蘭披治大賽車一連兩日於澳門舉行,藝人郭富城有份擔任頒獎嘉賓,而唔少圈中藝人包括鄭伊健、李施嬅、岑麗香、呂慧 ...




唔少圈中人都去咗睇澳門格蘭披治大賽車。


澳門格蘭披治大賽車一連兩日於澳門舉行,藝人郭富城有份擔任頒獎嘉賓,而唔少圈中藝人包括鄭伊健、李施嬅、岑麗香、呂慧儀等亦有前往欣賞賽事,更因此造就咗「步驚雲」郭富城同「聶風」鄭伊健呢個喺電影《風雲》經典組合嘅Reunion,認真難得!


郭富城喺社交網大晒於台上頒獎給車手,以及與鄭伊健嘅合照,並留言:「出席澳門格蘭披治大賽車擔任頒獎嘉賓,遇到很多熟悉的臉孔。包括一些自己也相當看好的車手,而且更開心是可以把獎盃頒到他的手上,同時亦感受到車手們得獎的自信。在會場內亦遇上《風雲》的『聶風師弟』伊健,大夥兒在後台拍照敍舊,也是開心。」


而一眾藝人亦有集郵留念,其中見李施嬅短褲上陣騷長腿贈興,至於呂慧儀就大玩「絕對領域」,相當有睇頭。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!