掃呢頁CODE去手機

2019年11月19日 星期二

【萬千熄機賀台慶】有傳睇死港人冇料到 阿叻:如得三點收視,我將軍澳跪回家 __,阿叻,陳百祥,

【萬千熄機賀台慶】有傳睇死港人冇料到阿叻:如得三點收視,我將軍澳跪回家20分鐘前今晚是無綫52周年台慶,不過據聞因應社會情況,直播節目突變為預先錄影。 ...




  • 【萬千熄機賀台慶】有傳睇死港人冇料到 阿叻:如得三點收視,我將軍澳跪回家
  • 20分鐘前




今晚是無綫52周年台慶,不過據聞因應社會情況,直播節目突變為預先錄影。因此,往年都歡天喜地的電視城,今晚變得水靜河飛。不過,《壹》仔發現有fans小貓三四隻現身電視城外,或許是未知台慶直播節目已被取消,故在等偶像吧。後來她們見現場鬼影都無隻就自行離去了。

另外,基於TVB新聞被指偏頗、不中立,香港網民發起「萬千熄機賀台慶」活動,呼籲11月19日齊齊熄電視,致力為TVB創造低收視傳奇。

對於網民發起的這個熄電視活動,據聞阿叻陳百祥就睇死香港人冇料到,指呼籲熄機嗰班人平時都唔睇電視熄慣機,所以唔影響TVB實際收視,更有傳他揚言:「如果可以熄到得返兩、三點收視,我就跪喺度,一路由將軍澳跪返屋企。」看來在他眼中香港人真的中看不中用。

至於陸浩明則在IG開心地分享「今年再可以擔任台慶司儀」,並表示很感恩,又約定觀眾今晚見。不過,網民留言掃佢興:「CCTVB不了!」「香港搞到咁慶乜嘢?」「萬千熄機賀台慶!」

-----------------------------

【2019 區議會專題】

最齊全區議會入閘名單 互動民調

11.24 用選票重奪區議會

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

詳情地址


鍾意就快D Share啦!