掃呢頁CODE去手機

2019年12月10日 星期二

《兄弟幫》宣布結束!林盛斌拍足10年嗌難得 娛樂,林盛斌

一個節目拍10年,係好難得嘅!藝人梁競徽、林盛斌(Bob)、王梓軒、陳國峰等為無綫節目《兄弟幫》錄影,同時宣布節目在下月3日播畢最後一集便正式完結。B ...




一個節目拍10年,係好難得嘅!


藝人梁競徽、林盛斌(Bob)、王梓軒、陳國峰等為無綫節目《兄弟幫》錄影,同時宣布節目在下月3日播畢最後一集便正式完結。Bob坦言經歷10年、拍攝逾2,500集,雖然感不捨,但總算完成歷史任務,他說:「識到班好兄弟,節目又令好多觀眾認識我,亦有唔同嘅監製、綜藝同戲劇工作搵我!(點解唔繼續做?)未必做到好多年,10年已經好難得。」


而梁競徽則表示現時讓大家停一停,各自走自己的路,往後或再以另一形式再聚。問到稍後會否多拍劇集?他說:「啱啱客串完《使徒行者3》,劇入面有啲同林峯重逢嘅場口。(佢有冇請你去飲?)之前煞科宴有食飯,因為佢要離開香港!(阿峯未婚妻張馨月都有到喎!)都唔係第一次見,我呢啲入室見過好多次!(冇畀囍帖你?)未請我呀!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!