掃呢頁CODE去手機

2019年12月26日 星期四

邱芷微 (前名:邱美薇):澄清冇博出位!邱芷微望蔡康年日後做好本分 __,邱美薇,邱芷微,

邱芷微希望蔡康年唔好再喺工作期間飲酒。處境劇《愛.回家之開心速遞》中嘅「賈名媛」邱芷微(Chelffy),日前佢喺社交網自爆曾同拍檔擔任司儀工作遇到不 ...




邱芷微希望蔡康年唔好再喺工作期間飲酒。


處境劇《愛.回家之開心速遞》中嘅「賈名媛」邱芷微(Chelffy),日前佢喺社交網自爆曾同拍檔擔任司儀工作遇到不快事,雖然佢冇開名,但有網友翻查佢嘅工作記錄,發現佢曾同藝人蔡康年合作過。


感謝大家關心


相隔幾日,Chelffy再度喺社交網發文,指多謝大家關心:「估唔到亦引來不少業界曾經與蔡先生合作過的藝人,客戶及台前幕後工作人員也紛紛向我分享其不愉快的合作經歷,令我覺得都幾震驚。 雖然沒有開名,但由於當晚活動是我的商會活動,亦已經共事了很多年,所以除了關係密切以外,會內很多朋友亦認識我。所以就算冇開名的控訴,好多人都知我講緊邊個,好多人都清楚見到聽到事發經過,見到當晚我被欺負而當場喊咗出嚟,但我亦繼續硬着頭皮笑面迎人保持專業地繼續工作忍耐到完show。」


希望對方能改過


佢亦強調自己唔係博出位同見報,只係抒發感受:「如果我真係要博宣傳,我都特登寫稿俾晒全部記者朋友啦,使鬼喺Facebook唔開名鬧佢咩,所以我才選擇以保持謙卑尊重的態度去回應傳媒。就事件發生之後,雖然對方並沒有發表任何回應及道歉,不過我亦都覺得沒有這個必要了。反而我只希望對方能夠改過,日後在工作上好好尊重在工作上合作的同事們及『做好自己本分』,唔好再喺工作期間飲酒已經非常足夠!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!