掃呢頁CODE去手機

2019年12月10日 星期二

金剛:第一個都係最後一個節目!金剛寸爆後輩玩完 __,金剛,

金剛寸爆後輩主持蔡寶欣,呢個係佢第一個節目,亦都可能係最後一個節目!藝人金剛與麥長青(麥包)主持的ViuTV節目《C9旅行團》,率領一班C9團友走訪台 ...




金剛寸爆後輩主持蔡寶欣,呢個係佢第一個節目,亦都可能係最後一個節目!


藝人金剛與麥長青(麥包)主持的ViuTV節目《C9旅行團》,率領一班C9團友走訪台灣,上山下海遊盡各地風景名勝、吃盡地道美食,展開極度歡樂的旅行團,眾人於今集到訪台北近郊九份,品嘗聞名的甜品芋圓。


主持之一的蔡寶欣負責為眾人買甜品,不過端着十多碗甜品的她,當聽到攝製隊嗌「3、2、1」後,竟站着不動,金剛見狀即揶揄她:「喂!3、2、1都唔行!幾時行呀?1、2、3好唔好呀?」令經驗尚淺的蔡寶欣尷尬非常,但此舉卻引來全場大笑。金剛及後更繼續揶揄說:「呢行係好殘酷嘅!呢個係佢第一個節目,亦都可能係最後一個節目。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!