掃呢頁CODE去手機

2019年12月27日 星期五

王祖自掏腰包搞聖誕童樂日 Sunny哥哥精彩表演掀高潮 __,

Sunny哥哥寶刀未老,祖藍和老婆跟一眾大少朋友都拍爛手掌。
王祖自掏腰包搞聖誕童樂日Sunny哥哥精彩表演掀高潮Sunny哥哥寶刀未老,祖藍和老婆跟一眾大少朋友都拍爛手掌。為慶祝冬至及聖誕佳節,王祖藍與李亞男早 ...




王祖自掏腰包搞聖誕童樂日 Sunny哥哥精彩表演掀高潮

Sunny哥哥寶刀未老,祖藍和老婆跟一眾大少朋友都拍爛手掌。

為慶祝冬至及聖誕佳節,王祖藍與李亞男早前自掏腰包,舉行「聖誕『童樂日』」,邀請了一眾藝人好友朋友幫忙,包括阮兆祥、細細粒(陳嘉佳)、梁嘉琪、香港基督徒歌手小組、元祖級兒童節目主持人Sunny哥哥(黃汝燊)以及應屆藝訓班同學,為龍耳社、傷聚義工小組、家福會及LIFEWIRE等的有需要家庭及兒童,舉行一個「有得食又有得玩」的聖誕聯歡派對。

「寶刀未老」的Sunny哥哥,除了魔術表演精彩又充滿驚喜外,其風趣幽默的旁述,不但令現場小朋友看得如癡如醉,紛紛走到台前爭取近距離一睹Sunny哥哥風采,連台下的「大細路」祖藍、亞男、祥仔及細細粒,亦看得異常興奮,不停拍手大笑及歡呼。



事後祖藍及亞男直言十分感恩,並謂希望以後每一年都能令有需要的小朋友笑得如此開心快樂:「自從喺囡囡Gabby百日宴上面,見到啲小朋友玩得好開心,我哋就好想將呢份快樂延續落去。所以我哋希望,每年Gabby嘅生日月,都可以舉行一啲有意義嘅活動,為有需要嘅小朋友做少少嘢。見佢哋笑得開心,我哋亦感受到嗰種單純嘅快樂。(下次會唔會帶埋Gabby一齊嚟?)會呀,等佢大個啲,我哋一定會帶埋佢一齊出席活動。」




鍾意就快D Share啦!