掃呢頁CODE去手機

2019年12月27日 星期五

《多功能老婆》:黃浩然一句話超賤 楊千嬅兜巴星渣男 __,多功能老婆,楊千嬅,渣男,黃浩然,

黃浩然好賤!無綫劇《多功能老婆》今晚播出第24集,楊千嬅揭發前夫黃浩然曾與閨蜜陳煒有一夜情,傷心欲絕,但賤男浩然未有「收手」,竟表明要跟千嬅爭奪兒仔「 ...




黃浩然好賤!


無綫劇《多功能老婆》今晚播出第24集,楊千嬅揭發前夫黃浩然曾與閨蜜陳煒有一夜情,傷心欲絕,但賤男浩然未有「收手」,竟表明要跟千嬅爭奪兒仔「佳佳」的撫養權,並上門講數,佢仲話:「你可以唔係我老婆,但佳佳一定係我個仔,將來我嘅女人為咗討好我,一定會對佳佳好好,佳佳會叫佢做媽咪!」


嬲爆的千嬅忍不住怒摑浩然,浩然更說:「我知道你一世都唔會愛我,但如果令你憎我,總好過一啲位置都冇。」其後柏豪向浩然表示願意讓愛跟千嬅分手,希望他收手,但浩然依然不為所動,相信不少觀眾會睇到咬牙切齒。


至於爆浩然大鑊的于淼被王梓軒知道她是始作俑者,仍厚面皮向王梓軒示愛,表示自己由細到大發奮都只因對方,希望對方跟她訂婚「醫好她」,嬲得王梓軒揈開她,表明只愛陳煒。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!