掃呢頁CODE去手機

2020年1月14日 星期二

田蕊妮:服務無綫12年 田蕊妮宣布離巢 __,無綫,田蕊妮,

又走一個?無綫「視后」田蕊妮錄影新春節目,受訪時,講到她缺席台慶頒獎禮令外間揣測她離巢?她笑說:「近半年大家都知我成為咗一個旅行家,好似瞬間看地球咁。 ...




又走一個?


無綫「視后」田蕊妮錄影新春節目,受訪時,講到她缺席台慶頒獎禮令外間揣測她離巢?她笑說:「近半年大家都知我成為咗一個旅行家,好似瞬間看地球咁。不過我係即將離開TVB,但唔係因呢個問題唔出席頒獎禮,係因為我唔喺香港。(幾時離開無綫?)仲有個幾月,唔使咁可惜,呢個係自然定律。我哋嘅關係仲好好。唔覺唔覺喺TVB都已經12年,仲耐過我喺亞視,要合作嘅監製、演員都合作過,我就係一個咁樣嘅人,想睇吓自己有咩可以進步,想畀啲衝擊自己,睇吓出面嘅世界,不過TVB真係一個好好平台。」


問到捨不捨得?她說:「呢個圈永遠係圓嘅,永遠唔知將來會係點,唔知會唔會喺呢度見番我,亦唔知會唔會出面見到啲舊同事。(提早解約?)唔係,係正常完約。(會唔會簽部頭約?)冇,自己選擇唔想咁樣,自己係唔鍾意留後路嘅人。(傳聞簽古天樂?)傳聞嘅嘢我冇回應。(有咩發展?)自己都未知。(裸辭?)我有着衫㗎,其實有啲計劃,等落實再講。(有冇挽留你?)有傾嘅,都好愉快。」田蕊妮又否認離巢與政治取態有關。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!