掃呢頁CODE去手機

2020年1月14日 星期二

蔡穎恩:汗水冧粉絲 蔡穎恩冇做3個星期運動長贅肉 __,蔡穎恩,

蔡穎恩:「來到新一年想着要下定今年要做好的目標和決心。」擁有Fit爆身材嘅藝人蔡穎恩(Evelyn)不時喺網上分享佢做運動嘅「汗水」,呢日佢透露冇做運 ...




蔡穎恩:「來到新一年想着要下定今年要做好的目標和決心。」


擁有Fit爆身材嘅藝人蔡穎恩(Evelyn)不時喺網上分享佢做運動嘅「汗水」,呢日佢透露冇做運動3個星期,覺得體力差咗,所以要做番運動,並叫大家齊齊動起來:「發現很多人都有壓力大的問題,其實做運動出一身汗,絕對是其中一樣最有效發洩壓力的方法,新一年一起多做運動吧。」


雖然Evelyn話自己冇做運動幾個星期,但係身形依然咁正,Bra Top上陣大晒亮眼事業線,真係吸睛喇!不過有網民就話Evelyn嘅腰真係多咗少少贅肉,不過唔緊要,好快就可以say byebye!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!