掃呢頁CODE去手機

2020年1月25日 星期六

石修:與71歲石修爆愛火 29歲劉溫馨:佢對我好好 __,劉溫馨,石修,

劉溫馨好開心可以與前輩石修談情。29歲藝人劉溫馨於無綫新劇《香港愛情故事》中與71歲石修演夫妻,劇情指二人年齡相差30載,名副其實的老父少妻,溫馨說: ...




劉溫馨好開心可以與前輩石修談情。


29歲藝人劉溫馨於無綫新劇《香港愛情故事》中與71歲石修演夫妻,劇情指二人年齡相差30載,名副其實的老父少妻,溫馨說:「劇入面講我係越南人,細個嫁去深圳,點知畀人呃咗,後來離婚嚟咗香港就嫁畀石修哥,但因為佢有仔有女,所以我做咗繼母。(現實生活中接受年紀相差咁多嘅另一半?)唔知,唔敢諗,係難啲,10年左右可接受,30幾年可能要大家都溝通到,遇到先知。」


首次與石修合作,溫馨大讚對方非常好人,劇組於開拍前進行圍讀時已感覺雙方有火花:「劇入面佢對我好好,可以話將愛現實生活帶入劇入面,戲外係前輩對後輩嘅愛,戲內係老公對老婆嘅愛。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!