掃呢頁CODE去手機

2020年1月13日 星期一

【宣佈離巢】73歲劉江暗指無綫待薄老演員:或者覺得我哋唔重要 __,無綫,

劉江晚上接受記者訪問,講到《金宵大廈》成績未如外界預期會否失望時,他說:「冇乜失望嘅,咁多年嚟頒獎禮係點樣,大家都心知肚明,有乜失望啫!我仲有兩日就同 ...






劉江晚上接受記者訪問,講到《金宵大廈》成績未如外界預期會否失望時,他說:「冇乜失望嘅,咁多年嚟頒獎禮係點樣,大家都心知肚明,有乜失望啫!我仲有兩日就同TVB完咗賓主關係,我今日係返嚟撐《金宵大廈》。」不少人對他離開TVB感到震驚,但劉江說:「都冇乜嘢震驚嘅,咁始終有呢日㗎嘛。」問離開原因,劉江說:「我喺呢度做咗咁多年,唔可以話TVB唔好嘅,而家佢(TVB)可能有啲轉變,我唔知佢哋轉變成點,或者佢哋覺得我哋唔重要,好難講。」似暗指無綫待薄老員工。



劉江60年代擔任武術指導,其後加入「邵氏南國訓練班」,並開始拍電影及擔任配音工作,70年代効力佳藝電視。在佳視倒閉後轉投麗的,拍攝過《大地恩情之古都驚雷》、《浮生六劫》、《人在江湖》和《大俠霍元甲》等劇,直至1981年過檔無綫,拍過《射鵰英雄傳》、《阿德也瘋狂》、《鹿鼎記》、《拳王》、《真相》等劇,其中《大時代》中飾演黑幫頭目周濟生,更是劉江代表作之一。



劉江在今日的頒獎禮中,宣佈不再與無綫續約。 劉江在今日的頒獎禮中,宣佈不再與無綫續約。
劉江受訪時語氣不忿。

劉江受訪時語氣不忿。
劉江指TVB正轉變,更直言:「或者佢哋覺得我哋唔重要。」

劉江指TVB正轉變,更直言:「或者佢哋覺得我哋唔重要。」

鍾意就快D Share啦!