掃呢頁CODE去手機

2020年1月13日 星期一

魏駿傑:嫩妻偷食老外 魏駿傑死心與愛女相依為命 __,魏駿傑,

魏駿傑與張利華嘅10年婚姻亮起紅燈。現年52歲的魏駿傑與比他細廿歲的太太張利華多次傳出婚變,2015年時就被東網拍得張利華夜會東亞運金牌單車手鄧宏業, ...




魏駿傑與張利華嘅10年婚姻亮起紅燈。


現年52歲的魏駿傑與比他細廿歲的太太張利華多次傳出婚變,2015年時就被東網拍得張利華夜會東亞運金牌單車手鄧宏業,點知近日張利華再被拍得與英資銀行的Banker老外新歡偷食,雖然二人去嘉年華玩時刻意避嫌,不過二人一上的士就「安心事件」上身,在車上激情狂啜,去到歎日本料理之後更齊齊返新歡寓所繼續纏綿!


東網聯絡上現身在香港嘅魏駿傑,初時佢仍表示私人嘢唔回應,不過亦提到依家心情OK,大家都知道晒件事,淨下嘅嘢就交畀相關人士處理,暫時唔可以透露太多:「個個爸爸都係咁努力,我只不過係一個普通嘅爸爸,我需要靜一靜先,依家唔可以講任何嘢,我冇講過有離婚念頭,我淨係講佛偈啫,其他嘢遲啲先講。」


魏駿傑上星期就在社交網上載留言:「從此與你相依為命。」似係對外宣告世界只得番阿女,加上佢極速換上黑頭像,心死之情表露無遺。其社交網一直去到最新update就係兩日前晒出愛女成績表,表示:「So proud of you.」而早在去年12月劉愷威與楊冪宣布離婚時,魏駿傑已非常感慨,指聽到呢個消息之後,第一時間係擔心威冪的囡囡「小糯米」,似係感同身受。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!