掃呢頁CODE去手機

2020年1月13日 星期一

萬千星輝頒獎禮2019:奪電視歌曲獎後 周柏豪再奪最受歡迎男角色 __,周柏豪,

周柏豪抱病領取「最受歡迎電視歌曲」及「最受歡迎男角色」,最後由工作人員攙扶離場。剛榮升父親的周柏豪,憑劇集《多功能老婆》歌曲《讓愛高飛》獲得《萬千星輝 ...




周柏豪抱病領取「最受歡迎電視歌曲」及「最受歡迎男角色」,最後由工作人員攙扶離場。


剛榮升父親的周柏豪,憑劇集《多功能老婆》歌曲《讓愛高飛》獲得《萬千星輝頒獎典禮2019》「最受歡迎電視歌曲」,無綫安排兩位小演員頒獎,惟《多》劇中的「佳佳」表示不懂讀出得獎名單,及後二人清唱得獎歌曲,柏豪於頒獎禮上趁機向太太示愛:「今日本身唔舒服,醫院來回都好多次,但出門口你(太太)叫我唔使擔心,我覺得你只係『多功婆老婆』,係全能老婆,I Love You!」相信安在家中睇直播的周太定必冧到爆!


而頒獎後柏豪主動撩佳佳玩,惟佳佳卻來不及反應,後來工作人員於台上搬走物件給柏豪獻唱,此時的佳佳仍然動也不動,最後要工作人員把他拉走,場面搞笑!


感謝監製鼓勵


及後,周柏豪再下一城,以劇集《多功能老婆》獲得「最受歡迎電視男角色」,宣布一刻與拍檔楊千嬅及朱晨麗送上擁抱,發住燒的他表示要感謝觀眾:「之前冇試呢個感覺,可能發緊燒,要多謝入行十幾年都幫過我嘅人,其實開頭自己對呢個角色冇咩信心,係監製陳寶華畀好大信心,話我可以嘅,所以佢最大功勞。」


周柏豪在頒獎台上愈企愈出,及不停飲電解質食品,身旁的袁偉豪發現他神色不妥,急上前扶他到一旁,再由工作人員攙扶下離開錄影廠。


「我唔係流感」


身體不適的周柏豪在後台受訪,他說:「呢幾日都去咗兩次醫院,一陣都要去Check,醫生話我唔係流感,但又係咁發燒,燒到39點幾度,個人好唔舒服,今晚都Enjoy,如果講錯咩大家唔好見怪。(有兩個獎係咪都超出預算?)係冇諗過!都係諗住嚟睇騷睇明星,好感恩!多謝觀眾!(今日係第一次公開多謝太太?)係呀!佢好全能,咩都幫我搞掂晒。(下個目標係咪視帝?)嘩!好遙遠,有兩個獎已經好難忘。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!