掃呢頁CODE去手機

2020年1月13日 星期一

捱12年贏女配 趙希洛:諗過放棄! __,趙希洛,

趙希洛贏得女配。
捱12年贏女配趙希洛:諗過放棄!「最佳男配角」由《愛.回家之開心速遞》的「金城安」周嘉洛爆冷贏得,首度提名即奪獎的他揮低一眾前輩,獲劇中家人攬攬祝賀, ...




捱12年贏女配 趙希洛:諗過放棄!

「最佳男配角」由《愛.回家之開心速遞》的「金城安」周嘉洛爆冷贏得,首度提名即奪獎的他揮低一眾前輩,獲劇中家人攬攬祝賀,他受訪說:「相當驚喜!入行5年唔敢當,絕對係爆冷。就算『金城安』係廢青,都多謝大家支持,呢個廢青有佢嘅價值!」劇中女友林凱恩及阿姨蘇韻姿喊到變豬頭。

至於在《金宵大廈》演憶子瘋婦的趙希洛贏得「最佳女配角」,在好友黃智雯手上接過獎項後邊喊邊說:「入行12年,4歲已經同自己講將來要做演員,係公司成就呢個夢想……要多謝樂小姐(樂易玲)喺我藝人生涯想放棄時,叫我唔好離開。」台下的樂易玲即以紙巾抹眼淚。趙希洛還感激黃智雯:「佢比我仲叻,成日教我同幫我,一啲都唔Dus,我Dus過你。」最後感性表示要感謝父母,她的母親就是前女藝人梁小玲。

周嘉洛首次提名即奪男配,邊個話廢青唔得!
  • 周嘉洛首次提名即奪男配,邊個話廢青唔得!





鍾意就快D Share啦!