掃呢頁CODE去手機

2020年1月25日 星期六

武漢肺炎:陸星新年暖武漢 張靚穎開Group免費唱金曲 __,張靚穎,新型肺炎,武漢肺炎,

只要有心,點樣都可以送到溫暖!今年新年武漢肺炎令人心惶惶,全球確診個案不斷增加,隨住湖北武漢逐步「封城」至湖北接近「封省」,過年氣氛確實大受影響……不 ...




只要有心,點樣都可以送到溫暖!


今年新年武漢肺炎令人心惶惶,全球確診個案不斷增加,隨住湖北武漢逐步「封城」至湖北接近「封省」,過年氣氛確實大受影響……不過圈中都不乏善心藝人,即使人唔到都略盡綿力為武漢抗炎市民送暖!有網友爆料指大陸歌手張靚穎喺年三十晚,臨時開咗個武漢微信Group,同武漢歌迷及身在武漢嘅人在線傾偈送溫暖,滿足大家點歌需求熱情獻唱,又喺群內發電子紅包,兼叮囑大家注意身體,正能量爆晒燈!另外又有粉絲指張靚穎一早就安排工作室停晒春節期間所有Job,畀工作人員安安心心在家過年添。


而近排Hit爆嘅神曲《野狼disco》原唱寶石gem,亦同樣善心爆棚,佢尋晚為鼠年春晚表演完《過年disco》之後,就喺微博發文表示將會把《野狼Disco》全部版權收益捐贈畀武漢醫護人員家屬:「我決定,將《野狼Disco》的全部版權收益捐贈給在武漢的醫護人員家屬。患者交給你們,你們的家人交給我們,等你們平安回家!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!