掃呢頁CODE去手機

2020年2月13日 星期四

王敏奕:結婚冇耐!王敏奕性感「大肚」照曝光 #王敏奕

真係有咗?藝人王敏奕(Venus)於電影《Baby復仇記》內,飾演一位索爆孕婦,並穿上性感婚紗影寫真,對於長期戴上假肚拍戲,Venus表示:「一開頭覺 ...




真係有咗?


藝人王敏奕(Venus)於電影《Baby 復仇記》內,飾演一位索爆孕婦,並穿上性感婚紗影寫真,對於長期戴上假肚拍戲,Venus表示:「一開頭覺得好玩,因為好真,但戴咗上身後覺得行路好辛苦,着鞋都要服裝幫手。一到現場化妝就戴,化妝食飯都唔除,到收工真係腰痛膝頭痛,大肚真係好辛苦,會明白孕婦點解躁底。」


Venus又大讚導演陸以心擅於跟演員溝通,尤其是拍攝這場帶點性感的戲份上,她說:「得意經歷,導演事先有同我講呢場戲,我都覺幾好玩。我工作成日影相,但導演話今次唔想影到好靚,想拍到普通人第一次入Studio嗰種喜劇感,有啲難度,有啲事要錯錯地。事前我冇乜顧慮,導演好照顧演員感受,每一套衫去試都以演員舒服為主。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!