掃呢頁CODE去手機

2020年3月3日 星期二

【追阿嬌積怨12年】陳冠希出反「666」Tee 暗寸余文樂 網民:落井下石! #余文樂 #鍾欣潼 #阿嬌 #陳冠希

【追阿嬌積怨12年】陳冠希出反「666」Tee暗寸余文樂網民:落井下石!11分鐘前昨日余文樂的時裝品牌Madness推出新衫,其中一件衛衣印有「五一」 ...




  • 【追阿嬌積怨12年】陳冠希出反「666」Tee 暗寸余文樂 網民:落井下石!
  • 11分鐘前






昨日余文樂的時裝品牌Madness 推出新衫,其中一件衛衣印有「五一」 手勢,隨即被內地網友鬧爆「帶着你的衣服滾出中國」。余文樂即晚已經發出道歉聲明,可惜網民唔太受落。內地網民叫佢「滾」,香港人又話一早對佢死心,今次真係兩邊不是人!

一向同余文樂有積怨的陳冠希,他的時裝店Juice 今日下午推出新衫,其中一件Tee 上面,竟然印住反「666」 圖案,係人都知「666」正是余文樂別名,因為時間太吻合,另網民即時聯想到呢件Tee 係暗串余文樂,唔知今次係咁啱得咁橋,定係Edison 別有用心呢?

但係網民似乎又唔係咁buy呢件Tee,仲留言反話Edison : 「落井下石,你也不是什麼好東西!」、「五十步笑百步,真的看不起」、「兩兄弟,相煎何太急」。

其實余文樂和Edison 多年前已經傳出不和,當年二人同屬新人,有傳因為同時追求鍾欣桐而不和,更試過在後台發生「撞膊」事件,又互相用粗口問候,要工作人員出手阻止。

17年,二人更在IG發生罵戰, Edison 直指自己的品牌Clot 高過Madness 幾級,余文樂都不甘示弱,在ig 引用美國歌手Frank Sinatra 名句「The best revenge is massive success 」,擺明暗寸Edison 當年因為淫照事件被逼退出娛樂圈。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!