掃呢頁CODE去手機

2020年3月27日 星期五

合照老公繼續唔見影 楊思琦晒萌爆B仔初生寫真 #寫真 #楊思琦

楊思琦於社交網晒萌爆B仔初生寫真。
合照老公繼續唔見影 楊思琦晒萌爆B仔初生寫真楊思琦於社交網晒萌爆B仔初生寫真。現年41歲的楊思琦去年驚爆佗B兼秘嫁圈外老公,並於上月12日宣佈已大誕下 ...




合照老公繼續唔見影 楊思琦晒萌爆B仔初生寫真

楊思琦於社交網晒萌爆B仔初生寫真。

現年41歲的楊思琦去年驚爆佗B兼秘嫁圈外老公,並於上月12日宣佈已大誕下囝囝「豬豬」。今日,思琦於社交網貼出囝囝的初生寫真,相中B仔全程瞓住覺影,思琦亦為囝囝換上多個造型,其中更化身「熊仔」,非常可愛!而同母異父的家姐楊卓穎(Krystal)也有出鏡,但至今身份成謎的BB生父,就繼續「冇影」,思琦都沒有公開一家四口全家福!

楊思琦稱佗B時已想為囝囝影輯靚相。
楊思琦稱佗B時已想為囝囝影輯靚相。
日前,楊思琦終於帶囝囝去影了一輯初生寫真。

日前,楊思琦終於帶囝囝去影了一輯初生寫真。

思琦留言:「今次mummy帶我去影『寫真』!嘩!係『初生寫真』啊!第一次影靚仔相,勁開心!哈哈,原來有幾個造型𠻹!你哋鍾意邊款多啲?又有咁多靚姐姐同我着靚衫、扮型仔,幫我開暖氣,打靚燈!個個都錫晒我,對我好好喔!最驚喜係,原來佢哋仲安排咗一張超舒服的床牀畀我瞓!等我全程可以瞓住覺嚟影相,秉承我豬豬一向『貪睡』的本色,真係好嘆呀……加埋豬豬family的成員一齊陪住我影相實在太開心呢!等我可以留住美好一刻!返去要飲多幾樽奶慶祝先得yeah。」

囝囝化身萌爆熊仔。

囝囝化身萌爆熊仔。
囝囝全程瞓住影。

囝囝全程瞓住影。

事後思琦回覆傳媒稱,雖然新冠肺炎肆虐,都擔心囝囝出街受感染,但因BB每日大都有好多不同變化,好希望影低留作紀念,加上拍攝地點已全面消毒,工作人員即攝影師均戴上口罩,故也放心為BB影靚相。

仲換上多個造型。

仲換上多個造型。
8歲大女楊卓穎(左)都有出鏡,不過仍未見BB爸爸露面。

8歲大女楊卓穎(左)都有出鏡,不過仍未見BB爸爸露面。

鍾意就快D Share啦!