掃呢頁CODE去手機

2020年3月27日 星期五

新冠肺炎:《安眠書店》男星新冠肺炎病逝 娜姐致哀 #周秀娜 #娜姐 #麥當娜

MarkBlum曾參演《安眠書店》。近年參演Netflix美國電視劇《安眠書店》(You)的美國男星MarkBlum,周三因新冠肺炎併發症於紐約一間醫 ...




Mark Blum曾參演《安眠書店》。


近年參演Netflix美國電視劇《安眠書店》(You)的美國男星Mark Blum,周三因新冠肺炎併發症於紐約一間醫院病逝,終年69歲。


Mark亦曾參演1985年電影《神秘約會》(Desperately Seeking Susan),飾演露珊娜雅奇(Rosanna Arquette)的丈夫,與天后麥當娜(Madonna)有對手戲;他又曾參演1987年電影《鱷魚先生》(Crocodile Dundee),飾演一名報紙編輯。


娜姐於社交網站Instagram上載與Mark於《神秘約會》的劇照悼念,表示:「我想同大家講一個出色嘅人類、演員同朋友Mark Blum,因為新冠肺炎離世。真係好悲慘,我向佢、佢家庭同至親送上心意。我記得同佢合作1985年電影《神秘約會》時,佢係一個好幽默、溫暖、同專業嘅人。呢個係提醒我哋呢個病毒唔係講笑,唔係可以隨便應付,或者以為唔會影響到自己。我哋要感恩同保持希望,幫助他人,同遵守防疫指引!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!