掃呢頁CODE去手機

2020年3月27日 星期五

何雁詩發燒喉痛 疑中招 #何雁詩

何雁詩突然發燒及喉嚨痛,擔心感染新冠肺炎!
何雁詩發燒喉痛疑中招新冠肺炎確診個案持續上升,歌手何雁詩前晚收工後突然發燒而且喉嚨劇痛,懷疑中招!憂心忡忡的她擔心累及接觸過她的人,漏夜睇完醫生,再飛 ...




何雁詩發燒喉痛 疑中招

新冠肺炎確診個案持續上升,歌手何雁詩前晚收工後突然發燒而且喉嚨劇痛,懷疑中招!憂心忡忡的她擔心累及接觸過她的人,漏夜睇完醫生,再飛撲到醫院進行深喉唾液檢測,但最快明日才出報告,故暫時自我隔離,與未婚夫鄭俊弘被迫分房瞓。

何雁詩昨日以身體不適為由,取消今日的電台訪問,據知她前日下午到新城電台受訪後,晚上再入將軍澳電視城錄影無綫《勁歌金曲》,但回家後出現發燒病徵!由於當日接觸過不少人,包括DJ主持、傳媒甚至歌迷,擔心萬一不幸「中招」會傳染其他人,急急漏夜到醫院求診,更憂心得飛撲做新冠病毒的快速測試。

何雁詩與鄭俊弘暫時分房瞓,以免交叉感染。
  • 何雁詩與鄭俊弘暫時分房瞓,以免交叉感染。

疑似「中招」的阿詩,昨日回覆時聲線有點疲累,她透露當晚9時工作後返歸,開始發燒及喉嚨痛:「因為呢啲都係其中嘅病徵,為安全起見就即刻去睇醫生。」當晚由未婚夫鄭俊弘(Fred)親自接載她,護士為她探熱發現體溫達38.4度,醫生認為她屬輕微發燒,加上過去14日沒有外遊及緊密接觸過確診患者,定性她只屬低風險人士。

開工冇戴口罩 擔心播毒

經過一晚休息,阿詩覺得為己為人都應謹慎地面對,故一早飛撲到醫院進行深喉唾液測試,但最快兩日才有檢測報告,她說:「今日已經冇再燒,但喉嚨就仲有少少痛。」所以取消今日電台訪問,待報告出爐後安心再工作,阿詩說:「依家唔係擔心自己,反而係擔心若果真係確診會傳染到畀其他人,因為我嘅工作關係,唱歌同影相時冇戴口罩,但其他時間都有戴口罩,我唔知依家嘅病毒係點散播,因資料唔多,所以係擔心影響到人哋。」

阿詩跟Fred已過着同居生活,雖然屬低風險人士,但穩陣起見仍決定自我隔離:「我嘅活動範圍留喺睡房,Fred就喺廳,直至我個報告出咗先。」被迫瞓廳的Fred則不太擔心:「我OK嘅,冇乜事,阿詩就喺房隔離,佢有乜需要咪攞畀佢囉,有乜嘢就同我講。佢依家只係喉嚨痛,多謝大家關心。」

伍富橋合作錄節目 留家隔離

至於前晚與阿詩錄影《勁歌金曲》的主持伍富橋,坦言暫時會自我隔離:「我都係晏晝睇新聞先知佢唔舒服,我暫時都冇任何病徵,身體OK嘅,但呢幾日都打算留喺屋企自我隔離,唔返工住,等埋佢個化驗報告出嚟先算,希望佢快啲好番。」至於當日訪問阿詩的新城DJ占史亦不太擔心:「佢又唔係確診,喺等候呢個階段唔需要太過恐慌。電台每隔一個時間就會清潔消毒直播室、辦公室及洗手間,我有戴口罩、勤洗手都唔擔心。」暫時亦無意去做快速測試。




鍾意就快D Share啦!