掃呢頁CODE去手機

2020年4月26日 星期日

隔空炮製400次咖啡 王梓軒鄧佩儀開live講情史 #王梓軒 #鄧佩儀

隔空炮製400次咖啡王梓軒鄧佩儀開live講情史30分鐘前劇集《機場特警》中,王梓軒飾的齋sir同鄧佩儀飾的阿銀發展戀情,日前,身在洛杉磯的梓軒不忘約 ...




  • 隔空炮製400次咖啡 王梓軒鄧佩儀開live講情史
  • 30分鐘前




劇集《機場特警》中,王梓軒飾的齋sir同鄧佩儀飾的阿銀發展戀情,日前,身在洛杉磯的梓軒不忘約埋Gloria做IG live,唔只談情史,還隔空炮製網上大熱的400次咖啡。

直播中,梓軒直言喜歡獨立自主的女性,與劇中的阿銀有幾分相似,他說:「能夠排除萬難去堅持自己的理想,有自己的諗法,意志夠堅定,不怕辛苦,但在某些情況下,對住某一些人,她會俾到愛心你睇,有脆弱的一面,這種女仔真的好正!」Gloria即插口說:「我同阿銀都好似㗎!」

兩人過往有不少刻骨銘心的情史,梓軒曾經寫過情信向女仔示愛,他說:「我好鍾意文字,好鍾意創作,我有寫過情信!試過飛紙仔,一嘢飛機咁飛過去,亦試過摺埋咗張紙叫啲同學傳過去都有……」而當年在外國讀書的Gloria說:「大學的時候,每到情人節,學校有幾個學生會搞個event,如果你想secretly送朵花同note俾你鍾意的人,但你又唔想俾佢知,你俾錢佢哋,呢一班人就會去佢哋個課室送,我每年都好期待有男仔送,但一次都冇收過,反而我有secretly買俾我暗戀嘅同學,但我冇寫係我。」Gloria表示有一年送禮物,家中的花紙用完,所以用了錫紙包禮物,她說:「包完拎咗份禮物去佢屋企交換禮物,佢收到時喺到笑,變成好sweet囉!以後每個周年我哋都用錫紙包禮物。」Gloria自認係一個「珍珠奶茶怪」,開唔開心都會飲:「如果想追我,得閒無事買畀我飮會好窩心。」

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!