掃呢頁CODE去手機

2020年4月11日 星期六

陳偉琪:陳偉琪又晒性感深溝照 竟同紅姑似足9成 #紅姑 #鍾楚紅 #陳偉琪

想知似成點?繼續睇落去就知喇!擁有34E逼爆上圍嘅「細龍太」陳偉琪,毫不吝嗇咪咪,不時在社交網發放福利照,最近疫情嚴峻,「細龍太」都不時上載打氣句子為 ...




想知似成點?繼續睇落去就知喇!


擁有34E逼爆上圍嘅「細龍太」陳偉琪,毫不吝嗇咪咪,不時在社交網發放福利照,最近疫情嚴峻,「細龍太」都不時上載打氣句子為大家打氣及勉勵自己,佢叫大家要珍惜同家人相處嘅時間,因為一切唔係必然:「致以後的自己:這個疫情過後,請不要忘記能夠跟家人朋友聚首一堂曾經是那麼不可能的事。#珍惜」不過佢嘅語重深長,都不及配嘅相令人精神為之一振!見「細龍太」穿上低胸晚裝,大晒4吋長事業線,網友都留言話:「終於明白何為愛在深溝。」但好多人都想知「細龍太」同邊個撐枱腳呢?


不過今次重點並唔係陳偉琪條深溝,而係佢呢張相嘅笑容同角度竟然同靚足60年嘅紅姑(鍾楚紅)好似!網友都一面倒留言話:「第一眼睇好有最愛嘅80年代feel!!!!鍾楚紅咁!!好索」更有網友認為陳偉琪應該行鍾楚紅條路線!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!