掃呢頁CODE去手機

2020年4月1日 星期三

莊思敏得幾秒接觸唔擔心中招 #莊思敏

莊思敏與吳若希跟李君妍主持《姊妹淘》,不擔心因此受感染。
莊思敏得幾秒接觸唔擔心中招有份主持《姊妹淘》的莊思敏受訪時表示李君妍已在節目群組中通知所有人:「佢話有屋企人確診。」又指上星期開工時見過對方,但接觸只 ...




莊思敏得幾秒接觸唔擔心中招

有份主持《姊妹淘》的莊思敏受訪時表示李君妍已在節目群組中通知所有人:「佢話有屋企人確診。」又指上星期開工時見過對方,但接觸只是幾秒鐘:「我趕入廠、佢行出廠,打咗聲招呼,冇一齊錄同一集,所以我唔擔心,希望佢冇事,佢嘅家人都盡快康復。」

另一「鐵腳」主持吳若希(Jinny)昨日在發布會上坦言早幾日曾與李君妍拍檔錄節目,但未有太驚慌:「嗰時大家都冇嘢,我都唔知,公司冇正式通知我。如果佢都未確診,大家好似突然間就咁恐慌,搞到啲人好慘。」提到兩個老友胡鴻鈞與許廷鏗鬧不和,她聲稱不知情:「佢兩個同我擘面就真,不嬲打麻雀唔預我!(做和事老?)要睇佢哋咩事分開先,作為朋友,若果佢搵到幸福都戥佢開心,始終唔知真假。」






鍾意就快D Share啦!